Да рекламираме, означава да сме отговорни. Когато поемаме ангажимента да управляваме свой собствен бизнес, който има и онлайн присъствие, ние имаме една и две цели, които да следваме, а респективно и постигаме. Изработката на хубава реклама във фейсбук трябва да се случи на всяка цена, защото там се намират всичките ни клиенти, с които искаме да бъдем свързани.
Социалната платформа има милиони абонати по цял свят, което ни дава шанс да достигнем до по-голяма аудитория срещу ниска цена, включително и до чужди пазари, които до този момент са били недостижими. При една правилно проведена рекламна кампания, резултатите няма как да не са добри, което ще бъде доказано с повишената печалба и подобряването на пазарните позиции.
Да рекламираме ли във Facebook или не – какво би било наистина добре
Най-доброто за всеки един онлайн бизнес е да бъде стабилно ситуиран в интернет пространството и да бъде популярен сред абонатите на конкретната социална мрежа. Ако тя е Facebook, ползите от рекламата там се очертават да бъдат доста повече от подозираното, те ще са десетки, а това ще повиши възвръщаемостта на инвестициите.
Преди да интегрираме бизнеса си не къде да е, а именно в тази платформа, е нужно да знаем и какви ще са стандартните за реклама във фейсбук цени, които трябва да платим, също както и кои ще са дивидентите от това наше действие. Ето за какво става дума:
- Дигиталната среда се е превърнала в място, където клиентите ни могат да бъдат открити винаги и по всяко време. Това ни дава безкрайно много възможности да развием бизнеса си, да оползотворим всички фактори за растеж, а след това да продължим нагоре;
- Именно във Фейсбук хората се надяват да открият информация за нещо, да намерят приятели или магазини, от които да пазаруват изгодно. Можем да им предложим точно това, което искат, а именно продуктите си и изгодните цени, които ще ги накарат да ни предпочетат пред всички останали;
- Достигане на ключови аудитории, включително и lookalike такива. Става дума за едно доста по-прецизно таргетиране, което с помощта на Фейсбук рекламата става още по-възможно;
- Изграждане на „brand awareness”. Ако магазинът е никому неизвестен, няма как той да генерира добри печалби и да си позволи да предлага конкурентни цени. Колкото по-голяма гласност му се даде, толкова по-голям става неговият потенциал;
- Когато дадем основателна причина да ни посетят, тогава и ще го направят. Рекламата във Фейсбук предоставя шанс да отправим смислен призив за действие към своите клиенти. Това може да е нов продукт или по-ниски цени, или пък нещо друго, което прецени, че си струва да бъде разпространено като информация;
- Можем да разгледаме поведението на потребителите. Когато знаем какво искат те, ще може да им предоставим една добра оферта, на която да не могат да устоят. Всичко това става възможно с помощта на специално инсталирани метрики към платформата – те измерват резултатите и дават ценна обратна връзка, която да използваме с цел подобряване на бизнес;
- Оригинално ангажиране на вниманието чрез Фейсбук рекламата. Можем да направим това чрез въздействащо текстово или снимково послание, което праща потребителя право към нашия сайт.
Ползите на Фейсбук са доказано много. Струва си да платим цената за реклама в социалната мрежа, която ще добави стойностна бизнеса ни още през първите дни.
Какво още за стратегията
Рекламата във Фейсбук е стратегия, която придобива задължителен характер с течение на годините. Колкото повече стават абонатите на социалната мрежа, толкова по-силно се нуждае съвременния онлайн магазин от подобен вид кампания, за която е нужно да се знае, че:
- Фокусирана е изцяло върху подобрението на печалбата;
- Акцентира върху потенциално най-добрите продукти, които могат да станат още по-успешни;
- Позволява ефективен ретаргетинг, който е важен най-вече за добрата комуникация във всеки един етап;
- Прави връзката с подходящите клиенти и партньори възможна;
- Реализира потенциала на бранда и кара нещата да се случват не на всяка цена, а просто с лекота.
Когато сме готови да платим цената за успеха, няма как да не се възползваме и от дигитална реклама във Фейсбук. Време е да се отправим към върха!